zaterdag 24 januari 2009

Llink

Goed idee om lid van Llink te worden. Ze hebben vóór 1 april hard leden nodig om ons omroepbestel te overleven. En een groene omroep met eigenwijze bijdragen aan het duurzaamheidsdebat wil ik graag steunen. Leuke programma's, al vind ik de eyecatchers wel vaak over verre reizen gaan. Dat is misschien ook gelijk de GroenLinkse ziekte: duurzaam en groen, maar wel alle uithoeken van de wereld willen zien.

Maar hoe word je lid van Llink zonder meteen weer een wachtwoord te moeten bedenken én onthouden? Via de site van Llink lukte me dat zojuist niet. Om in aanmerking te komen voor de tip van de dag of voor een wekelijkse nieuwsbrief moest ik aan een nieuw wachtwoord geloven. Zonder dat was een lidmaatschap via de site niet te regelen. Nou, dan maar niet! Ik word stapelgek van al die wachtwoorden.

Erik de Graaf

1 opmerking:

Anoniem zei

Dag Erik,

Fijn dat je ons wilt steunen. Wachtwoorden zijn alleen nodig om in te kunnen loggen op het ledendeel van onze website. Als je mij je telefoonnummer mailt, neem ik maandag even contact met je op om je te helpen bij je aanmelding. Want zoals je al schreef "we kunnen alle leden op dit moment goed gebruiken".

Met vriendelijke groet,

Sonja@llink.nl